Eksyin taas kaverin luo bileisiin. Ei mulla ole joka viikko menoa, mutta jotenkin ei huvittanut mennä näihin juhliin. Tietysti mulla oli siellä kavereita ja tuttuja, mutta se on todettu myös, ettei kukaan viihdy seurassani, jos olen liikkeellä huonolla asenteella.

Mika oli siellä kans, mut en mä siitä välittänyt. Sitten, kun se on tarpeeksi kännissä, niin se tulee juttelemaan mulle ja niin se teki tälläkin kertaa. Sen verran mäkin olin kännissä, että puhuin sille. Se kai luulee, et mä voisin olla niin sekaisin, et se vois jotain viel saada multa. Ei kuules onnistu ja sitä paitsi sil on muutenkin alkoholin surkastuttama penis, mikä latistaa sen latistunutta imagoa entisestään. Okei... oon ehkä vähän turhankin ilkeä, mutta Mika, se hyväksikäyttäjä, on ansainnut sen.

Mä olin paikalla kauan, aivan liian kauan, sillä ystävä, jonka kanssa olin juhliin tullut, ehti jo lähteä. Toisaalta juuri sitä olinkin toivonut, koska olin päättänyt lähteä pois Roosan kanssa ja niin teimmekin myöhään illalla.

Menimme samaa matkaa bussilla, ja kun olimme päässeet kaupungin keskustaan, vietimme vielä jonkin aikaa yhdessä odottaen Roosan bussia (sillä sen bussi tulisi ensin). Otin Roosan kaden omaani toivoen, että näin olisi lämpimämpää. Tietysi olisin halunnut, vain viedä hänet jonnekin ja suudella pitkään yöhön, mutta niin ei voinut tehdä. Hän oli niin haavoittuvainen, ilta oli kylmä ja kuu loisti oranssina taivaalla. Minun täytyy odottaa.